Adverteren, sponsor of donateur

Adverteren op PIM? Dat kan!
Omroep PIM is de Publieke Lokale Mediadienst voor de gemeente Waterland.

PIM is een stichting zonder winstoogmerk en is erkend door de Belastingdienst als ANBI instelling, waarbij statutair is vastgelegd dat alle inkomsten aangewend dienen te worden voor het uitvoeren van onze publieke taak.

Adverteren op PIM is meer!
Door te adverteren bij omroep PIM, zet u niet alleen uw eigen onderneming op een geweldige manier in het zonnetje. U draagt ook bij aan het algemeen maatschappelijk belang van alle inwoners in de gemeente Waterland en u helpt mee de saamhorigheid van alle Waterlanders in de verschillende kernen te versterken.

adverteren-op-pim-helpt
  • Algemeen
  • TV-Reclame
  • Sub-sponsor
  • Premium Sponsor

uparrow
Welke mogelijkheden zijn er?

Naast de reguliere advertentiemogelijkheden, heeft omroep PIM ook verschillende sponsormogelijkheden. Daarnaast kunt u ons unieke initiatief steunen door donateur te worden (zie: Vriend van PIM).

Heeft u vragen? Neem contact met ons op:
telefonisch: 06 53 379 180
email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op alle advertentie- en sponsorovereenkomsten zijn onze Algemene Verkoopvoorwaarden van toepassing.

Effectief en voordelig
Adverteren bij PIM is effectief en voordelig. Via Omroep PIM bereikt u alle inwoners van de gemeente Waterland met een Ziggo aansluiting en is uw advertentie tevens 24 uur per dag online te zien. PIM biedt alle adverteerders verschillende mogelijkheden bij het inzetten van hun reclame-uiting. Zo kunt u bijvoorbeeld rondom meerdere programma’s tegelijk adverteren en zijn er combi-pakketten mogelijk voor internet, kabelkrant en televisieprogramma’s.

Kosten inbegrepen
Voor het vervaardigen van uw reclame-uiting kunt u eveneens terecht bij het capabele team van PIM-vrijwilligers. Besluit u te gaan adverteren bij PIM, dan zijn de kosten voor opmaak van tekst- en beeldadvertenties of de productiekosten van uw eerste videocommercial inbegrepen in het totaalbedrag.

Voor meer informatie over adverteren bij PIM, neemt u contact op met PIM via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Door sponsor te worden van PIM onderscheidt u zich niet alleen ten opzichte van reguliere adverteerders, u laat daarnaast aan heel Waterland zien, dat u ons unieke initiatief een warm hart toe draagt. Op deze manier profileert u uw bedrijf optimaal. Omroep PIM kent twee soorten sponsors: Premiumsponsor en Subsponsor.

Subsponsor
Binnen het kader van de programmering van Omroep PIM is er ruimte voor maximaal zes zogeheten Subsponsors. Het Subsponsorpakket bevat de volgende tegenprestaties:

  • Logovermelding op de website van PIM (www.omroep-pim.nl).
  • Naamsvermelding op het productiebord aanwezig bij een locatie-opname (onder Premiumsponsors).
  • Compleet advertentiepakket 30 seconden (7 dagen per week, 6 vertoningen per dag (tussen 07:00 en 23:00 uur) waarvan minimaal 2x op primetime (tussen 19:00 en 22:00 uur).

Beleidsregels Sponsoring Publieke Omroep (BSPO2005)
Omroep PIM is als publieke omroep gehouden aan de regelgeving omtrent sponsoring, die is vastgelegd door het Commissariaat voor de Media conform de beleidsregels Sponsoring Publieke Omroep (BSPO2005). Voor meer informatie zie Regelgeving Sponsoren.

Door sponsor te worden van PIM onderscheidt u zich niet alleen ten opzichte van reguliere adverteerders, u laat daarnaast aan heel Waterland zien, dat u ons unieke initiatief een warm hart toe draagt. Op deze manier profileert u uw bedrijf optimaal. Omroep PIM kent twee soorten sponsors: Premium Sponsor en Subsponsor.

Premium Sponsor
Het Premium sponsorpakket is het belangrijkste sponsorpakket. Binnen de programmering van omroep PIM is er ruimte voor maximaal vier Premium Sponsors. Het Premium sponsorpakket bevat de volgende tegenprestaties:

  • Prominente positie in het sponsorblok op alle websites van omroep PIM.
  • Mogelijkheid tot plaatsen van berichten via de social mediakanalen van PIM (Facebook, Twitter).
  • Naamsvermelding op het productiebord aanwezig bij een locatie-opname (boven Subsponsors).
  • 'Dit programma is mede mogelijk gemaakt door <Premiumsponsor>' bij programma's waarbij dit is toegestaan conform de regelgeving BSPO2005.
  • Compleet advertentiepakket 30 seconden (7 dagen per week, 6 vertoningen per dag (tussen 07:00 en 23:00 uur) waarvan minimaal 2x op primetime (tussen 19:00 en 22:00 uur).

Beleidsregels Sponsoring Publieke Omroep (BSPO2005)
Omroep PIM is als Publieke omroep gehouden aan de regelgeving omtrent sponsoring, die is vastgelegd door het Commissariaat voor de Media conform de beleidsregels Sponsoring Publieke Omroep (BSPO2005). Voor meer informatie zie Regelgeving Sponsoren.

Zoek